Kesäksi kuntoon!

Löysin hauskan tavan trimmata itseni tehokkaasti rantakuntoon.

WordPressin tämänpäiväinen kysymys, joka käsittelee stressiä, on ajankohtainen, mutta se ei innostanut minua kirjoittamaan, joten en tartu siihen. Sen sijaan päätän postata päinvastaisesta aiheesta, siis urheilusta. Tai ainakin minun maailmassani urheilu on parasta vasta-ainetta stressille. Vestan sanakirjassa, jos sellainen olisi olemassa, stressin vastakohta olisi siten urheilu, ja vice versa.

Kuten jo alkutekstissä mainitsin, löysin innostavalta vaikuttavan, kätevän keinon treenata kroppani takaisin timmiksi (olenhan äitiyslomalla). Keinot löytyvät internetistä ja mikä parasta, ne ovat täysin ilmaista luettavaa! Ohjeet vaikuttavat minusta hyviltä, joten olen päättänyt kokeilla! Laitan linkit jakoon tänne blogiin, josko niistä olisi iloa jollekulle muullekin.

Mutta pidemmittä puheitta, tässä ne tulevat!

One hundred push ups – 100 punnerrusta – http://hundredpushups.com/

Two hundred sit-ups – 200 vatsalihasta – http://www.twohundredsitups.com/

Two hundred squats – 200 kyykkyä – http://www.twohundredsquats.com/

Twenty five pull ups – 25 leuanvetoa – http://www.twentyfivepullups.com/

Huomasin tätä kirjoittaessa myös viidennen linkin:

7 Weeks to 50 Pull-Ups – seitsemässä viikossa 50 leuanvetoa – http://www.fiftypullups.com/

Tuosta en osaa sanoa, onko täysin ilmainen. Nuo ylemmät joka tapauksessa ainakin ovat!

Tartutko haasteeseen?

Minä tartuin. Kaikkea ei toki tarvitse tehdä. Valitse vaikkapa yksi treeniohjelma, joka kiinnostaa itseäsi eniten. Tai sitten kaksi, tai miten vain.

Tsempitykset kaikille, jotka ovat niiden tarpeessa!

Liikunnallista päivää, viikkoa ja vuotta!

Vesta