Exercere ergo sum


Tai jotain sinne päin…

”Urheilen, olen siis olemassa.”

Viimeaikaiset postaukset ovat olleet melkoisen ruokapainotteisia, joten tässä vastapainoksi kaksi loistavaa linkkiä treeniohjeisiin netissä.

YouTuben BeFit channel

http://www.youtube.com/user/BeFit/videos?view=0

Fitness blender

http://www.fitnessblender.com/v/full-length-workouts/?time_min=&time_max=&cal_min=&cal_max=

Hyviä liikuntalinkkejä tavoitteellisen kunnonkohotus-projektin tueksi ovat myös melkein kaksi vuotta sitten blogiin linkittämäni simppelit lihaskuntoa nostavat treeniohjeet:

https://domesticgoddezz.wordpress.com/2011/01/05/kesaksi-kuntoon/

Jos syksy tuntuu synkältä ja myrskyisältä aivan liian kanssa, joogasta voi olla apua! Aurinkotervehdys:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Aurinkotervehdys

Ja oma ikisuosikki pilates. Siitä lisätietoa alla, treenivideoita löytyy netissä mm. YouTubesta.🙂

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pilates

Lopuksi vielä WOD-linkki (Workout of the Day), jossa päivän treeniä toistetaan 5 päivänä peräkkäin ja pidetään 2 päivän lepotauko, tai vaihtoehtoisesti 3 päivän treeniohjelma ja päivän lepotauko:

http://www.ryhmaliikunta.fi/uutiset/wod-murph/

Terve sielu terveessä kehossa. Kun keho voi hyvin, mielikin on iloinen.🙂

Piristävintä mahdollista liikuntaa tähän aikaa vuodesta taitaa kuitenkin olla kunnon happihyppely kirpakassa syyssäässä! Liikut sitten ulkona tai sisätiloissa: inspiroivan liikunnallista päivää!

-Vesta

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s